CZ  |  EN  |  SK  |  úvod webu |   mapa stránek | e-mail
logo Storyflex
design

Služby · PROACT Care - technická podpora



PROACT Care - technická podpora

Cílem společnosti je dlouhodobá a profesionální péče o klienty v oblasti datových řešení. S klienty nakonfigurujeme naši službu PROACT Care přesně podle individuálních požadavků.
 
Například:
  • poskytování služeb v pracovní době / non-stop
  • rychlost zahájení řešení incidentu
  • rychlost garantovaného odstranění závady
  • rozšíření standardní délky záruky
  • vzdálený monitoring zařízení
  • četnost profylaktických a konzultačních prohlídek

Služba a její cena se samozřejmě odvíjí od servisovaných zařízení, jejich konfigurace a stáří. Pro všechna zařízení, která jsou jištěna službou PROACT Care, garantuje společnost Proact. dostupnost náhradních dílů a funkčních celků ve smluvně stanovených termínech odstranění incidentu. Tyto náhradní zařízení jsou umístěna ve vlastních servisních skladech v Praze a Ostravě nebo ve skladech u výrobců technologií.

Způsoby hlášení incidentů

Klientům nabízíme možnost vybrat si mezi několika způsoby hlášení incidentů na náš servisní dispečink.
 
Dispečink je schopen zpracovávat incidenty v těchto formách :
 

Pracovní doba

Příklady pracovní doby pro hlášení incidentu a řešení incidentů:

5 x   9 :

pracovní dny od 8:00 do 17:00

5 x 13 :

pracovní dny od 8:00 do 21:00

7 x 24 :

non-stop

Jsou možné i individuální nastavení pracovní doby.

Rychlost zahájení a odstranění závady

Při nahlášení incidentu v pracovní době začíná okamžitě běžet lhůta pro zahájení řešení incidentu a lhůta pro odstranění incidentu. Lhůty se počítají pouze včase pracovní doby.
 
Příklady konfigurace:
 

Zahájení řešení incidentu do:

1 hod

2 hod

4 hod

8 hod

ND (next day)

Odstranění závady do (od nahlášení):

4 hod

ND8 (next day do 8:00)

ND (next day)

48 hod

NW (do 7mi dnů)

 
Vzdálený monitoring provozu

Storage systémy našich klientů mohou být připojeny na náš centrální monitorovací systém. Na základě tohoto monitoringu a evidence stavů zařízení jsme schopni detekovat dopředu možné problémy a poruchy a v případě nenadálé poruchy okamžitě zjistit vznik příčinu problému. Klient se často dozvídá o řešení incidentu až od technika PROACTu, který oznámí plánovaný servisní zásah a následně jeho úspěšné provedení.

Pravidelné profylaktické prohlídky

Protože jsou storage technologie primární a klíčová zařízení ve všech organizacích, doporučujeme je pravidelně kontrolovat a optimalizovat. Vrámci profylaktické prohlídky zařízení přijede specialista PROACTu ke klientovi a na místě provede kontrolu funkčnosti systému, analýzu logů zařízení, zkontroluje instalace posledních verzí firmware, patchů a fixů na všech zařízeních. Dále provede test obnovy zálohovaných dat včetně testu médií a seznámí klienta s novinkami v oblasti ukládání dat.
 
Máte-li zájem o tuto službu, kontaktujte nás. Neprodleně se s Vámi spojíme pro dohodnutí termínu osobní návštěvy našeho odborníka. Úvodní schůzka je zdarma.